עיצוב פנים כפרי

עיצוב פנים כפרי

הדרישה של עיצוב פנים כפרי הייתה קיימת מאז שחר ההיסטוריה, אבל נראה כי בשנים האחרונות העיצוב הזה שמגיע מאירופה ומארצות הברית הינו בעלייה מרובה.

מה המשמעות של עיצוב פנים כפרי?

הסגנון הכפרי בעצם משתמש במשאבי טבע זמינים, כאשר היעד הינו לעשות שימוש בכמה שפחות צעדים טכנולוגיים, תוך כדי שמירה על כל מיני חומרים שהינם במצב הגולמי והטבעי שלהם. הטון של עיצוב הפנים הכפרי מצוי במציאות העכשווית בהמון דירות והולם כל חדר בהן, כולל העיצוב של כל הנכס. בדרך כלל משתמים בעיצוב הזה בחומרים כמו למשל – ברזל,  עץ או בריק, אבל אף נעשה שימוש רב באבנים טבעיות שמתכתבות כהלכה עם העיצוב הכפרי.

כיצד ניתן לבצע עיצוב פנים כפרי בחדר ההסבה?

כל חדר בדירה שלכם בוודאי בעל קווים של מאפיין ייחודי. בשל כך ביצוע עיצוב פנים כפרי בכל חדר מתנהל באופן אחר. אחד המקומות הכי עיקריים בדירה שלכם הינו הסלון. אשר בו מתרכזים כל בני המשפחה לשם צפייה בטלוויזיה. ארוחות משותפות. קריאת ספר טוב וכיוצא בזאת. עיצוב חדר ההסבה או הסלון בסטייל כפרי יעניק לכם טון משפחתי. חם ואינטימי. אשר הכי הולם אותו. ניתן לבצע עיצוב זה בכמה אפשרויות, כגון – סינרגיה של ידיות חיצונית בדקורציה זהה, סינרגיה של אבן טבעית שמשמשת כחיפוי, או לחלופין סינרגיה של קרניז מתכנון של פרובנס וכיוצא בזה. כמו כן, הדבר אשר מכתיב לרוב את הטון השולט בחדרים אלו הינו שילוב של אקססוריז, באופן כזה שאפשר על ידם לתמוך את האווירה הכפרית שהנכם מעוניינים ליצור בחדרים הללו.

עיצוב פנים כפרי יקנה לכם אווירה חמה בדירה –

לא קיימת משמעות לעובדה באם הדירה שלכם ממוקמת בתוך קיבוץ. מושב או עיר. בשל כך כי עיצוב כפרי הולם כל נכס באשר הוא. יש המון מעלות שמשתייכות לעיצוב הזה. כאשר המובילות שבהן הינן הקו הדקורטיבי שמנחה ומתכתב כהלכה עם אינטימיות. רוגע או שלווה. או מראה של חום רב ושילוב הטעם הנפלא שלכם בנגיעות האישיות שלכם. עיצוב זה בעצם מייצר שיח הרמוני בין האזור החיצוני לבין האזור הפנימי של הדירה שלכם, בעוד אינסטרומנטים מבחוץ מוקרנים בנכס שלכם. אפשר לבצע עיצוב של המקום בהיבט כפרי, תוך כדי עשיית שימוש במנעד מרובה של גוונים, אבל רוב הישראלים מתמקדים בצבעים חמים ובהירים, אשר אמונים על העטיפה הדקורטיבית המבוקשת.

עיצוב פנים כפרי
צילום: pixabay

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *